1394-03-05 18:49
5740
1
15261

فیلم/ دوربین مخفی یک نماینده از لحظه مشاجره ظریف و کوچک زاده !

مشاجره ی تند مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست غیر علنی روز یکشنبه ی مجلس جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

به گزارش گلستان ما، چند ساعت پس از انتشار خبر داد و فریاد کوچک زاده بر سر ظریف، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها روایات مختلفی را از آنچه میان این دو رد و بدل شده نشر دادند.

با این حال، عصر آن روز، فیلم ویدیوی این مجادله تند و تیز که در نشست غیرعلنی رخ داده بود، در فضای مجازی پخش شد و روایتی دست اول و غیرقابل انکار در اختیار مردم قرار داد ؛ روایتی که حکایت از آرامش «ظریف» تا لحظه ای داشت که «کوچک زاده» سخنان خود را بیانات رهبر معظم انقلاب دانست. آنگاه بود که ظریف با صدایی بلند پاسخ داد که «بیجا می کنی جای او صحبت می کنی، او خود زبان «برا» ی این نظام است.

این جنجال اما نکته بسیار مهم دیگری نیز داشت و آن اینکه، هویت فیلمبردار این اتفاق جنجالی در مجلس برای بسیاری مجهول است در ابتدا برخی از رسانه ها ادعا کردند که رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقدام به فیلمبرداری کرده است، اما او در مصاحبه ای این ادعا را تکذیب کردو گفت که تنها به توصیه دوستانش چند عکس از این این واقعه انداخته است، همچنین صبح امروز سایت انتخاب نیز نوروزی نماینده علی آبادکتول را فیلمبردار این ماجرا اعلام کرد که این سایت با انتقاد شدید رحمت الله نوروزی از روبرو شد و ماجرای فیلمبرداری از مشاجره ظریف و کوچک زاده را تکذیب کرد و تاکنون مشخص نشده است که چه کسی از این ماجرا فیلمبرداری کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

javid

عجب

0
0
پاسخ
1394-03-06 08:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.